Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.08.2016
Místo:
Kroměříž
Muzejní brněnská "dvaašedesátka" M262.018 odpočívá v kroměřížském depu před náročným víkendem, který stráví na "Tovačovce", kde obstará vozbu zvláštních vlaků na Tovačovský portál a Kojetínské hody.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.08.2016
Místo:
DPOV Přerov
K provedení opravy byl do přerovského DPOV přistaven ostravský "peršing" 163.045-8, který si teprve zvykal na službu pod křídly nákladního dopravce ČD Cargo a během opravy bude přelakován do korporátního nátěru.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.08.2016
Místo:
Depo Olomouc
Osobní vlaky na střední Moravě se stále neobejdou bez zastaralých jenotek řady 460. Na snímku je zobrazena jednotka 460.007-8/460.008-6 u olomouckého depa, kde čekala na další nasazení.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.08.2016
Místo:
Přerov
Z Přerova je nachystán k odjezdu lokomotivní vlak do Olomouce, který byl veden "hektorem" 720.039-7 a za ním byl "plecháč" 242.259-0, jenž byl v rámci opravy v DPOV Přerov tažen do olomoucké lakovny k provedení nového nátěru.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.08.2016
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu byla u odporu uschována místní "berta" 749.107-9, která byla u ČD odstavena jako nadbytečná a nabídnuta k případnému odprodeji.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.08.2016
Místo:
Depo Olomouc
Topírenská "adéla" 799.001-3 vytahuje v Olomouci z lakovny nově natřeného "šestikoláka" 182.094-3, kterého následně přerovský "hektor" 720.039-7 přetáhl do DPOV Přerov k dokončení opravy.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.08.2016
Místo:
Přerov
Lokomotivy 740.847-9+740.464-3 čekají v Přerově na přistavení do areálu Zásobovacího skladu, jejichž vlečku má pronajatu firma ČMŽO, která zde tyto lokomotivy rozebere na rám, aby z nich následně mohly vzniknout lokomotivy řady 741.7, které budou opět sloužit v Nové huti Ostrava (ArcelorMitall Ostrava a.s. ).
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.08.2016
Místo:
Hulín
Do Hulína přijíždí nákladní vlak Pn 67203 ( Cheb-Břeclav ), který byl veden ústeckým "esem" 363.075-3, řízen zkušeným strojvedoucím Jakubem Glozou z PP Břeclav a měl úctyhodnou zátěž 40 vozů, vážících 1900 tun.