Autor:
Aleš Bílek
Datum:
15.08.2009
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Značně omšelý "peršing" 163.036-7 postává odstavený ve stanici Kralupy nad Vltavou a vyčkává na svůj další výkon v nákladní dopravě.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
27.10.2009
Místo:
vlečková sieť HDB Sokolov
Dnes již historická fotografie neexistující vlečky ve Svatavě s "odklizovkou" evidenčního čísla 248. Osud této vlečky byl naplněn v roce 2010, kdy došlo k rozhodnutí, že popílek ze sokolovské chemičky se bude vyvážet kamiony.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
18.04.2010
Místo:
vlečková sieť HDB Sokolov
Setkání rekonstruované 127.503-1 se skrývkou na lom Medard a původní 127.254-1 z prázdnou soupravou z lomu Medard došlo na dnes již neexistující vyhybně na trati Lom Družba - Lom Medard.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
18.04.2010
Místo:
vlečková sieť HDB Sokolov
Skrývkou na dnes již neexistující úvrati na lomu Medard se nám představila "odklizovka" ev. čísla 245 se skrývkou z lomu Družba. Zakladač v pozadí byl sešrotován na jaře 2011 a k dnešnímu dni (15. 9. 2015) je lom Medard z cca 80% zatopen.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
31.12.2010
Místo:
Sokolov
Plzeňský "plecháč" 242.208-7 začínal nabírat rychlost v čele osobního vlaku směrem na Cheb. Autor ho zastihl při průjezdu sokolovským ranžírem.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
25.07.2011
Místo:
Kařízek
Při koridorizace tratě Zdice - Rokycany sloužila se sypáky i lokomotiva 721.526-2, vyfocena byla dne 25.7.2011 v Kařízku.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
10.09.2011
Místo:
Tušimice
Lokomotiva 184.501-5 vyčkává na naložení své soupravy v Tušimicích. Poté se vydá na svoji cestu do prunéřovské elektrárny, kde svoji soupravu opět vyloží a pojede zpět do Tušimic.
Autor:
Aleš Bílek
Datum:
11.09.2011
Místo:
Depo Chomutov
V chomutovském depozitáři NTM je vystaven i první "hektor" T435.001.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací