Mělník

Autor: Petr Malý
Datum: 24.09.2006
Místo: Mělník

Ve stanici Mělník, na trati Ústí nad Labem - Kolín, vyčkává na odjezd "peršan" 163.075-5 v čele rychlíku R 715.

Autor: Petr Malý
Datum: 24.09.2006
Místo: Mělník

V Mělníku byl vyfotografován "peršing" 163.067-2.

Autor: Martin Zeman
Datum: 29.07.2007
Místo: Mělník

S ucelenkou obilnin autor zachytil "čtyřkoláka" 122.025-0 ve stanici Mělník.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.07.2010
Místo: Mělník

Ten den práce pro 163.099-5 skončila. Souprava byla přestavena mimo nástupiště a další výkon bude následovat další den ráno.

Autor: Jiří Řechka
Datum: 13.10.2016
Místo: Mělník

"Rosnička" T334.0722 v peknom výrobnom nátere bola zvečnená pri posune na vlečke ZZN Polabí v Mělníku. Vtedy sem bola prenajatá od Klubu železničních cestovatelů, neskôr sem bola priamo odpredaná.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 04.01.2017
Místo: Mělník

Na staniční záloze v Mělníku byla nasazena značně zašlá "bangláda" 742.403-9.

Autor: Jakub Havlíček
Datum: 20.08.2018
Místo: Mělník

Stroj 770.505-6 objíždí na vlečce elektrárny Mělník soupravu loženou uhlím a následně s ní pojede k vykládce. Uhlí je vykládáno ve vykládkových tunelech, kde se otevřou postranní klapky a uhlí se vysype do tzv. štěrbinových zásobníků. Odtud rotační vyhrnovače plynule vyhrnují na dopravníkový gumový pás. Ten uhlí vyveze do přesypové věže, odtud je dopravováno dále do zásobníků. V případě plných zásobníků je uhlí dopravováno na skládku. Tato skládka slouží v případě výpadku železniční dopravy. Zde je uhlí vysypáno na hromady a ty jsou následně rozhrnuty buldozery a zhutněny jako ochrana před samovznícením uhlí.Skladování uhlí je dosti nákladná záležitost, neboť jde o manipulace navíc a provoz dalšího zařízení - provoz pasů a buldozerů. Navíc dochází k úbytku takzvané „prchavé hořlaviny“, což je energetická ztráta. (zdroj: Wikipedia)