Kadaň-Prunéřov

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.04.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

V Kadani byla zachycena přípřež elektrických lokomotiv 123.018-4 a vlakové 121.044-2 na nákladním vlaku.

Autor: Josef Mandys
Datum: 28.05.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Do další služby v nákladní dopravě vyráží stroj 122.041-7.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 30.07.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Lokomotiva 781.580-6 s nákladním vlakem ve stanici Kadaň. V té době zbývalo sergejům ještě cca dva roky provozu, stejně jako sokolovskému depu, které bylo v září roku 1999 zrušeno.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.10.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Nositel nejvyššího inv. čísla. Stroj 781.600-2 je s uceleným vlakem kotlových vozů zachycen u Kadaně.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.10.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Dvojče strojů 753.280-7 + 753.402-7 pomáhá v roli "postrku" nákladnímu vlaku kotlových vozů. Snímek byl pořízen pod komíny elektrárenského komplexu, který je situován v území Prunéřova (Prunéřov) a je místní částí města Kadaň. Jedná se o uhelné elektrárny využívající hnědé uhlí z blízké hnědouhelné pánve. Název elektrárny získaly po obci Prunéřov, která prakticky celá padla za oběť při výstavbě EPRU I a přímé těžbě uhlí v 70. letech 20. století.

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Kadaň-Prunéřov

"Brejlovec" 753.179-1 společně s 753.192-4 vyčkával ve stanici Kadaň(-Prunéřov).

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Kadaň-Prunéřov

Po vlečkové dráze DNT (Doly Nástup Tušimice) přijiždí do Kadaňě s uhelným vlakem dvojice strojů 130.053-2+130.045-8 .

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 29.05.1999
Místo: Kadaň-Prunéřov

Stroj 121.075-6 čaká na ďalšiu prácu v nákladnej doprave v stanici Kadaň(-Prunéřov).