Autor:
Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum:
26.05.1992
Místo:
Jihlava
752.033-1 čeká v čele nákladního vlaku na odjezd z Jihlavy.
Autor:
Petr Sobas
Datum:
15.07.1993
Místo:
Jihlava
Krásná jihlavská 751.121-5 najíždí na soupravu na hlavním nádraží v Jihlavě.
Autor:
David Prause
Datum:
22.07.1994
Místo:
Jihlava
První vyrobené lokomotivy původně značené jako ES 499.1001 + ES 499.1002 zachytil autor společně ve stanici Jihlava, přesně ve "šturcu" na dobronínském zhlaví.
Autor:
David Prause
Datum:
22.07.1994
Místo:
Jihlava
"Zamračená" 752.034-9 pobrumlává v čele manipulačního vlaku v Jihlavě.
Autor:
David Prause
Datum:
24.03.1995
Místo:
Jihlava
Táborský "brejlovec" 754.007-3 odstupuje v Jihlavě od soupravy rychlíku "Junák" z Plzně do Brna. Po požáru ve strojovně a následné opravě v domovské správkárně dostal tento neobvyklý červenobílý nátěr. Stejně byla nalakována ještě další táborská lokomotiva 754.020-6, která byla po požáru stanoviště opravena rovněž v Táboře.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
00.05.1995
Místo:
Jihlava
V Jihlavě byla zvěčněna solo "dvaašedesátka" 830.091-5.
Autor:
Petr Sobas
Datum:
08.07.1995
Místo:
Jihlava
Bočný záber stroja 752.033-1 vznikol v domovskej Jihlave nedlho pred jeho prečíslovaním na rušeň 751.333-6.
Autor:
Petr Sobas
Datum:
29.12.1995
Místo:
Jihlava
Jihlavská 751.379-9 opouští Jihlavu s odpoledním manipulačním vlakem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací