Autor:
Josef Mandys
Datum:
28.03.1986
Místo:
Depo Most
Parní lokomotiva 556.078 byla zrušena 11.9.1979 a okamžitě byla převedena na vytápěcí kotel K 738, na snímku je zobrazena v mosteckém depu a to po mnoha provedených úpravách.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.08.1992
Místo:
Depo Most
V mosteckém depu sloužil "puklík" 701.053-1, který měl i dosazeno automatické spřáhlo.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.08.1992
Místo:
Depo Most
Počas posunu bolo na točni mosteckého depa zachytené "prasiatko" 703.041-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Depo Most
V mosteckém depu byl zastižen čmelák 770.096-6. Tehdy bylo mostecké depo plné lokomotiv řady 770 a 771, jezdily prakticky na všech zálohách místního seřaďovacího nádraží. Dnes bychom tam hledali čmeláky marně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Depo Most
Přímo v depu v Mostě zachytil autor zdejšího kocoura 742.281-9, který tu byl odstaven před dalším provozním výkonem.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.05.1997
Místo:
Depo Most
Topírenská záloha vytláčí z točny mosteckého depa lokomotivu 123.023-4. Tou dobou bylo místní depo ještě plné lokomotiv provozovaných v nákladní dopravě.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.05.1997
Místo:
Depo Most
Na točně mosteckého depa pózoval pražský motorový vůz 853.007-3.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
23.08.1997
Místo:
Depo Most
V mosteckém depu byl zvěčněn dle svého vzhledu doslova vrak lokomotivy 753.051-2. Pro zajímavost uveďme, že v devadesátých letech byla tato lokomotiva přestavěna na pojízdnou kotelnu dosazením druhého parního generátoru PG 500. Poté v případě potřeby vytápěla depa Meziměstí, Kralupy nad Vltavou, Most.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací