Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Depo Klatovy
Dvě klatovské stálice 750.081-2 a 750.078-8 chytají jarní sluníčko na paprscích točny depa Klatovy a vyčkávají na další výkony. Díky elektrizaci trati Klatovy - Plzeň, zbývají těmto lokomotivám pouze výkony na trati do Železné Rudy.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
16.07.2001
Místo:
Depo Klatovy
Udržiavané "dvojočko" 750.078-8 bolo zachytené v depe Klatovy.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
"Duník" 831.134-2 čeká na svůj další výkon na pracovišti v Klatovech.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
Své provozní dny měl motorový vůz 831.226-6 již za sebou a čekal na svůj osud v prostorách klatovského depa.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
Už jen jako zdroj náhradních dílů sloužila 831.118-5 v roce 2006 v depu v Klatovech.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
V klatovském depu byl zachycen motorový vůz řady 831, tou dobou nejnižšího inventárního čísla, konkrétně 831.043-5.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
Jedním z odstavených motorových vozů řady 831 v Klatovech byl i stroj 831.129-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
V dobách, kdy se chýlil ke konci provoz motorových vozů řady 831 v Klatovech byl v místním depu zachycen vůz 831.136-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací