Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.06.1993
Místo:
Depo Jihlava
V jihlavském depu byla odstavena domácí "zamračená" 752.016-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.06.1993
Místo:
Depo Jihlava
V jihlavském depu stála neprovozní lokomotiva T211.0085, která zde byla později zrekonstruována a obdržela označení 798.501-3.
Autor:
David Prause
Datum:
11.03.1994
Místo:
Depo Jihlava
Mezi vraky a odstrojenými rámy prasátek se v jihlavském depu nacházel také jeden z prvních sériových strojů řady T211.0, a to stroj T211.005, později označený podle systému značení lokomotiv sloužících u podniků traťového hospodářství jako 700.689-3.
Autor:
David Prause
Datum:
11.03.1994
Místo:
Depo Jihlava
752.037-2 byla přistavena v Jihlavě k rekonstrukci na řadu 749, následně vyjela pod označením 749.243-2.
Autor:
David Prause
Datum:
22.07.1994
Místo:
Depo Jihlava
Čerstvě opravený a přelakovaný stroj 754.009-9 z depa Tábor stojí odstaven v jihlavském depu mezi oběma rychlíky "Junák", které byli v části své trasy mezi Ražicemi a Jihlavou vedeny právě některým z táborských "brejlovců" řady 753 nebo 754.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
12.05.1996
Místo:
Depo Jihlava
V domovskom depe v Jihlave bola 12. mája 1996 presne o 12:42 vyfotografovaná "berta" 751.109-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.05.1996
Místo:
Depo Jihlava
"Orchestrion" 810.222-0 zarovnaný mezi ostatními vozidly v Jihlavě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací