Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.05.2005
Místo:
Brno-Maloměřice
Lokomotiva 731.006-3 se zhostila staniční zálohy v Brně-Maloměřicích.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
09.01.2006
Místo:
Brno-Maloměřice
V plzeňském depu začala v létě 1975 provozní kariéra lokomotivy S499.0223. Později se ze západu Čech přesunula na jih Moravy, kde svoji provozní kariéru také ukončila. Počátky své služby v DKV Brno ještě odjezdila v unifikovaném nátěru vz.88., jak dokládá její snímek pořízený 9.ledna 2006 nedlouho poté, co s vlakem Os 4606 opustila obvod stanice Brno-Maloměřice. Ze stavu DKV Brno byla vyškrtnuta dne 15. 9. 2017, kdy byla společně se strojem 242.243 prodána firmě CZ LOKO Česká Třebová.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.10.2006
Místo:
Brno-Maloměřice
V průběhu napěťové výluky vznikl na jižní straně stanice Brno-Maloměřice záběr na 742.138-1 s vlakovou laminátkou 230.110-9.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
27.03.2007
Místo:
Brno-Maloměřice
První maloměřické dvojče 230.032-5 + 230.030-9 bylo zachyceno na odpoledních "Budějkách" při průjezdu brněnskou městskou částí Obřany.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
27.03.2007
Místo:
Brno-Maloměřice
V úseku mezi žst. Brno-Maloměřice a zastávkou Brno-Lesná se pomalu rozjíždí laminátka 230.040-8 s uceleným vlakem kontejnerů.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
24.05.2007
Místo:
Brno-Maloměřice
731.008-9 byla zvěčněna ve výtažné koleji 2.zálohy v Brně-Maloměřicích.
Autor:
"Heinz"
Datum:
11.04.2008
Místo:
Brno-Maloměřice
Pekný nadhľad na "žehličku" 210.031-1 pri posune v Maloměřicích.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
26.11.2008
Místo:
Brno-Maloměřice
Na "domácí půdě" právě zastavila laminátka 230.101-8 s vlakem Pn 44723, za zmínku stojí komín maloměřické teplárny s výškou 218 metrů. V průběhu výstavby, která byla z důvodu nízkých venkovních teplot přerušena na podzim roku 1981, došlo na jaře při pokračování stavby v úrovni druhého ochozu k vychýlení komína od svislé osy. Po statickém posouzení, které potvrdilo, že odchylka nemá vliv na jeho pevnost, byl komín dokončen.