Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
10.11.1992
Místo:
Břeclav
Lokomotiva 363.010-0 byla po nehodě (28. 2. 1992 u Říkovic) brzy opravena a zařazena do pravidelné služby. Ve slunný podzimní den 10. 11. 1992 dopravila do cílové Břeclavi EOs 4210 z Přerova.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
29.11.1992
Místo:
Břeclav
Na břeclavském nádraří zastavil rychlík, který měl v čele lokomotivu 350.003-0. Strojvedoucí s výpravčím vedou družný hovor než bude čas odjezdu a vlak bude vypraven směrem na Kúty.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
30.01.1993
Místo:
Břeclav
V Břeclavi čeká na odjezd s nákladním vlakem směrem na Kúty řádně promrzlá "laminátka" 240.061-2, tou dobou již měsíc patřící ŽSR.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
19.06.1993
Místo:
Břeclav
Okolo druhého nástupiště břeclavského nádraží projíždí nákladní vlak směrem na Kúty a v jeho čele hučí maloměřická "laminátka" 230.072-1.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
01.03.1994
Místo:
Břeclav
350.008-9 byla při dílenské opravě opatřena velmi slušivým nátěrem a 1.3.1994 se ukázala s rychlíkem v Břeclavi, tehdy již pohraniční stanici se Slovenskem.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.07.1994
Místo:
Břeclav
Mezi nástupišti břeclavského nádraží projížděl nákladní vlak od Kútů v čele s maloměřickou "laminátkou" 230.066-3.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
13.08.1994
Místo:
Břeclav
Břeclavské "kvadro" 842.002-8 se chystá na jízdu se zaměstnaneckým vlakem po rozsáhlém místním nádraží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.08.1994
Místo:
Břeclav
K 1. nástupišti břeclavské stanice přijíždí osobní vlak vedený "laminátkou" 230.082-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací