720 096-7


Tato galerie byla zobrazena: 3373×.


Autor: Jan Novotný
Datum: 02.06.1987
Místo: Kyjov

Před budovou domácí strojové stanice byl při chvilce odpočinku zvěčněn "malý hektor" T435.0096.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.08.1991
Místo: Koryčany

Ranní přestavovací vlak dorazil 16. 8. 1991 do dopravny Koryčany. V čele je stroj T435.0096 (720.096-7).

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.08.1991
Místo: Kyjov

Dlouhodobě ustálená vozidla Strojové stanice Kyjov - lokomotiva T435.0096 (720.096) dorazila 16. 8. 1991 z Koryčan a Nemotic, vedle je motorový vůz 810.640, který se právě rozjíždí jako osobní vlak do Mutěnic. Vede jej domácí strojvedoucí pan František Smolík.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 13.09.1991
Místo: Kyjov

Ranní chvilka lokomotivy T435.0096 před halou Strojové stanice Kyjov, kde se 13. 9. 1991 právě budovala nová tankovací stanice.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 02.01.1992
Místo: Dubňany

Setkání kyjovské lokomotivy T435.0096 (720.096-7) a hodonínské T466.0271 (735.271) v Dubňanech dne 2. 1. 1992. "Hektor" právě vykonal obsluhu dubňanské sklárny, známé též jako Horní huť.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 07.05.1993
Místo: Depo Veselí nad Moravou

"Hektor" 720.096-7 byl autorem zachycený ve Veselí nad Moravou.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.05.1994
Místo: Veselí nad Moravou

Ve Veselí nad Moravou byla vyfocena staniční záloha v podání lokomotivy 720.096-7.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1996
Místo: Zlín střed

"Malý hektor" 720.096-7 zavítal v roce 1996 ještě i do stanice Zlín střed. Nasazení to bylo již neobvyklé a jedno z posledních, lokomotivy této řady několik let prováděly obsluhu vlečky ZPS. Na daném stroji zaujmou i antény vysílačky, kterou nebyly v dané době vybaveny i "podstatnější" a hlavně mladší řady hnacích vozidel.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 06.02.1997
Místo: Hodonín

Poslední doložené výkony posledního veselského "malého hektora". Stroj 720.096-7 ještě v předjaří 1997 zaskakoval v Hodoníně na staničním posunu, nebo jen tvořil provozní zálohu. Mimořádný souběh vozidel byl způsoben pětidenní stávkou Odborového sdružení železničářů, ale ukazuje, jak významnou ještě v té době bývala někdejší Strojová stanice Hodonín, tehdy již Provozní jednotka Hodonín integrovaného DKV Valašské Meziříčí.