Autor:
sbírka: Michal Štrublík
Datum:
00.05.1961
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Ještě takřka novotou vonící stroje E469.111, 19 a 82 byly vyfotografovány neznámým autorem na paprscích depa v Ústí nad Labem. Jak napovídá transparent na „jedenáctce“ - snímek byl pořízen na počátku května; a neboť jsou na bocích lokomotiv stále malé státní znaky, bude se jednat o rok 1961. O rok později bude nařízeno malé státní znaky sejmout a nahradit je žlutým nápisem ČSD. Dodejme ještě, že prvních 15 „uhelek“ bylo vyráběno pro vozbu vlaků na Spartakiádu 1960. Proto byly v dokumentaci vedeny jako „spartakiádní“ a výrobce musel vynaložit obrovské úsilí, aby své závazky splnil, zvláště při problémech s převodovkami, se kterými se řada E469.1 potýkala.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.00.1978
Místo:
Praha-Hostivař
Poblíž železniční stanice Praha-Hostivař byla v čele nákladního vlaku vyfocena E469.111, která byla tou dobou ve velmi nevkusném nátěru. Zajímavostí snímku je i velmi nízká výška trakčního vedení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.09.1984
Místo:
Most
Ústecká E469.1011 byla zvěčněna při krátkém pobytu v žst. Most.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.10.1995
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Snímek nákladního vlaku, který byl vedený strojem 121.011-1 pochází z Kadaně (dnes Kadaň-Prunéřov).
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Všenory
V roce 2006 už začínalo být zřejmé, že posledním provozním strojům řady 121 už pomalu začíná zvonit hrana. Přesto, při troše štěstí, bylo stále ještě možné některou znich potkat. Stroj 121.011-1 se ráno 5. května 2006 podíval do Berouna, díky čemuž mohl na jeho zpáteční cestě do Prahy u zastávky Všenory vzniknout tento snímek.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
13.03.2007
Místo:
Kamenné Zboží
S ucelený vlakem svitků plechů uhání polabskými rovinami nejstarší provozní stejnosměrka 121.011-1 nedaleko Kamenného Zboží, kde ji autor zvěčnil.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
30.01.2010
Místo:
Polepy
Mrazivého 30.ledna 2010 zdolával v čele vlaku Pn 66283 náročné stoupání mezi stanicemi Polepy - Hoštka jeden z tehdy už nemnoha provozuschopných strojů své řady, lokomotiva 121.011-1.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
22.09.2010
Místo:
Ledvice
Nejstarší elektrická lokomotiva v pravidelném provozu u ČD Cargo - 121.011-2 byla zdokumentována v září 2010, jak sjíždí s Mn 86613 jehož náplní jsou ložené uhláky do všech koutů republiky z Ledvické úpravny uhlí do Světce, kde vlak objede a odjede s ním do Mostu, kde bude vlak rozřazen.