Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Jedným zo strojov r. 735, ktoré boli v 90. rokoch nalakované do viac či menej presnej varianty pôvodného modro-žlto-sivého výrobného náteru prvých jedenástich "pilštykov", bol aj břeclavský rušeň 735.036-6. Snímka ho zachytila v depe Havlíčkův Brod, kde v máji 2000 už len čakal na šrotáciu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Krásne čistý brněnský "pantograf" s "hlavou" 560.006-9 bol zvečnený v Havlíčkovom Brodě.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Lokomotiva 721.204-6 byla známá svým unikátním stříbrným nátěrem, který dostala během služby na lokálce Moravské Budějovice - Jemnice ve strojové stanici Jemnice. Na snímku z května 2000 již ale jen smutně postáva v depu Havlíčkův Brod.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
02.06.2000
Místo:
Kojetín
Lokomotiva 750.097-8 v Kojetíně těsně před zahájením posunu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
10.06.2000
Místo:
Znojmo
Stroj 810.433-3 známý nejen tímto neobvyklým nátěrem čeká ve stanici Znojmo.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.06.2000
Místo:
Kojetín
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.06.2000
Místo:
Kojetín
Pri posune s priam neuveriteľne dlhým "tkalounem vozů" v stanici Kojetín bol zachytený stroj 771.147-6, stále v starom unifikovanom nátere.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.06.2000
Místo:
Kojetín
Pri posune s manipulačným vlakom v Kojetíně bol zvečnený poriadne patinovaný "čmeliak" 771.147-6.