Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
23.06.1995
Místo:
Depo Leopoldov
Čerstvo nalakované 810.496-0 bola zachytená pri prestavovaní v depe Leopoldov "kocúrom" r.742.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
24.06.1995
Místo:
Piešťany
Železničná stanica Piešťany leží na dvoukolejné elektrifikované trati Bratislava – Žilina. Úsek Trnava – Nové Mesto nad Váhom byl daný do provozu už v roce 1876. Snímek zachytil stroj 210.042-8 v čele manipulačního vlaku.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
09.07.1995
Místo:
Bratislava hl.st.
Stroj 240.105-7 rozjíždí svůj vlak ve stanici Bratislava hl. st.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
27.07.1995
Místo:
Děčín hl.n.
Ve výchozí stanici v Děčíně byla zachycena autorem bobina 141.050-5. Ta se právě chystala s osobním vlakem do Chomutova.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
18.08.1995
Místo:
Bratislava hl.st.
Poslední vyrobené "eso" 5. série neslo označení 363.181-9. O chvíli později prošlo rekonstrukcí na řadu 362. Dnes ho můžeme vídat jako 362.016-8. Autor pořídil snímek ve stanici Bratislava hl. st.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
20.08.1995
Místo:
Praha hl.n.
Ze stanice Praha hlavní nádraží vidíme odjíždět plzeňské eso 363.081-1 s jedním ze svých turnusových rychlíků do Chebu.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
01.10.1995
Místo:
Nitra
Tento krásny záber omšelej "cecky" 751.113-2 urobil Rasťo Chalupa v prvý októbrový deň v Nitre.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
14.10.1995
Místo:
Komárno
"Rušeň" 751.194-2 bol dokumentován po príchode zo ŽOS-ky v depe Komárno dňa 14. 10. 1995.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací