Autor: Rastislav Chalupa

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 07.05.1995
Místo: Lužianky

Bočný pohľad na "motorák" 810.547-0 vznikol pred výpravnou budovou v ŽST Lužianky.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 20.05.1995
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Na točně v depu Praha-Masarykovo zapózovala autorovi snímku "krysa" s "bondovským" číslem 150.007-3.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 20.05.1995
Místo: Praha hl.n.

Lokomotivu 150.009-9, která přivezla z Košic mezinárodní vlak Eurocity, zvěčnil autor ve stanici Praha hlavní nádraží u nově vybudovaného peronu.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 21.05.1995
Místo: Bratislava hl.st.

Na odstavnom koľajisku, patriacom k bratislavskej hlavnej stanici, bola urobená veľmi kvalitná snímka tunajšej zálohy - "žehličky" 210.048-5.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 03.06.1995
Místo: Bratislava-Rača

První lokomotivou řady 363, která byla zrušená po nehodě se stala 363.153-8. Patřila do 5. výrobní série a svůj provozní život ukončila předčasně při vážné nehodě. 2. června 1995 v ranních hodinách v čele vlaku R 614 „Hornád" se čelně střetla v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača s vlakem Os 2827. Ten vedla laminátka 240.143. Obě lokomotivy byly díky vážným poškozením fyzicky zlikvidované.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 04.06.1995
Místo: Depo Bratislava východ

Komárňanská lokomotiva 751.195-9 odpočíva medzi vlakmi v depe Bratislava východné I.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 04.06.1995
Místo: Bratislava východ

Udržovaná 751.025-8 bola zachytená na súprave nákladného vlaku v Bratislave východ.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 06.06.1995
Místo: Ústí nad Labem hl.n.

Stroj 141.007-5 odchádzal s krátkym osobným vlakom z Ústí nad Labem.