Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
07.05.1995
Místo:
Lužianky
Bočný pohľad na "motorák" 810.547-0 vznikol pred výpravnou budovou v ŽST Lužianky.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
20.05.1995
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Na točně v depu Praha-Masarykovo zapózovala autorovi snímku "krysa" s "bondovským" číslem 150.007-3.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
20.05.1995
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotivu 150.009-9, která přivezla z Košic mezinárodní vlak Eurocity, zvěčnil autor ve stanici Praha hlavní nádraží u nově vybudovaného peronu.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
21.05.1995
Místo:
Bratislava hl.st.
Na odstavnom koľajisku, patriacom k bratislavskej hlavnej stanici, bola urobená veľmi kvalitná snímka tunajšej zálohy - "žehličky" 210.048-5.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
03.06.1995
Místo:
Bratislava-Rača
První lokomotivou řady 363, která byla zrušená po nehodě se stala 363.153-8. Patřila do 5. výrobní série a svůj provozní život ukončila předčasně při vážné nehodě. 2. června 1995 v ranních hodinách v čele vlaku R 614 „Hornád" se čelně střetla v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača s vlakem Os 2827. Ten vedla laminátka 240.143. Obě lokomotivy byly díky vážným poškozením fyzicky zlikvidované.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
04.06.1995
Místo:
Depo Bratislava východ
Komárňanská lokomotiva 751.195-9 odpočíva medzi vlakmi v depe Bratislava východné I.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
04.06.1995
Místo:
Bratislava východ
Udržovaná 751.025-8 bola zachytená na súprave nákladného vlaku v Bratislave východ.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
06.06.1995
Místo:
Ústí nad Labem hl.n.
Stroj 141.007-5 odchádzal s krátkym osobným vlakom z Ústí nad Labem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací